4 Ocak 2017 Çarşamba

HERBADERM LEKE AÇICI KREM

GÜ NAAYY DIIIIN KIZÇELERİM

BUGÜN'ÜN ŞANSLI ÜRÜNÜNÜ GÖRMEK İÇİN AŞAĞI TIK TIKKK:)



Bugün size uzun süredir denediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Belki içimizde merak eden arkadaşlarımız vardır diyerekten. Cildimde renk eşitsizliği ve sivilcelerden kalan lekeler vardı ve küçük bir araştırmaya geçtim ve çok fazla bu üründen bahsediliyordu. Ürünümün adı HERBA DERM RENK AÇICI VE LEKE KREMİ :) 


Ürünün çok hafif bir kokusu var ve belli süreden sonra o koku yok oluyor. Herba derm renk açıcı krem sadece yüzde değil; koltuk altı, bikini bölgesi, genital bölge, dirsek, diz yani kısacası cildinizdeki tüm kararmalarda kullanabilirsinizzz.💙💙

⛤ÜRÜNÜN KULLANIMI VE SONUÇLARI NELER?

Ürün temiz bir cilde sabah akşam olmak üzere iki kez sürülmesi gerektiği yazıyor. Ürünü cildinize iyice yedirmelisiniz ki renk açıcı bir ürün olduğundan değdiğiniz heryerin rengini değiştirebilirsiniz.:)


ÜRÜNÜN BENDEKİ ETKİLERİ??
Aslına bakarsak tüm talimatlara uyup kullanmama rağmen ürün sadece cildimde 2 tona kadar bir renk açılması yaptı. Diğer kullanıcıların gözlemlerine baktıgımda daha fazla oldugunu gördüm fakat bende olmadı. Belki tenden tene de farkedebilir ama ben kısacası pek memnum kalmadım. Ama yüzünüzde çok az bir açılma isterseniz kesinlikle öneririm.
Ürün sadece Watsons'ta mevcuttur sanırım. Fiyatıda 35 tl'ydi yanlış hatırlamıyorsam:)

http://www.herbaderm.com/ DİLERSENİZ DİĞER HERBADERM ÜRÜNLERİNE BURADAN GÖZ ATABİLİRSİNİZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top