26 Ocak 2017 Perşembe

BAKIM SAATİ VE ÜRÜN DEĞERLENDİRMESİNE NE DERSİNİZ?

UZUN BİR ARADAN SONRA BOMBA GİBİ DÖNDÜK MÜ DERSİNİZ KIZLARR??

BUGUN HER ZAMAN YAPTIĞIM BAKIM RUTİNİMDEN BAHSEDECEĞİM SİZLERE HAYDİİ BAKALIM AŞAĞIDA BEKLENİYORSUNUZ.

🐭






Öncelikle başlamadan önce ürünlerin isimlerin paylaşıcam ki sizde internetten veya mağazalardan rahatlıkla denemek için temin edin dostlarrr.

🐭

WATSONS NOSE PORE STRIP ⇢ 10 TL KÜSÜRLÜ
SNP MARKA WATSONSTA SATILAN KARAKTERLİ YÜZ MASKESİ ⇢ 6,50 TL
AVON LUXURİOUSLY REFİNİNG MASKE ⇢ 11,90 TL

🐭


WATSONS NOSE PORE STRIP 

Ürün paketin içinden bu şekilde çıkıyor ve bir tarafı yapışkanlı gibi diğer tarafı ise normal bez gibi. 



Ben ürünü genellikle banyodan sonra kullanıyorum ki gözeneklerim iyice açılmış olsun ve siyah noktalar daha kolay çıksın bende ürünün faydasını daha fazla göreyim.
Ürünü kullanmadan önce burnunuzu ve çevresini kavisli olan tüm yerlerini yani kısacası bandın nüfuz etmesini istediğiniz tüüüm yerleri suyla biiir güzel ıslıyoruz. Ürünün alt kısmında bir jelatin var ve bunu elleriniiz kuru iken çıkartırsanız daha iyi olur çünkü ürünün ilacı elinize yapısabilir ve burnunuzda bir etki göstermez.

(yaradan dolayı krem var biraz)
Daha sonrasında ürünü bu şekilde yapıştırıp yaklaşık bir 15-20 dk kadar iyice kurumasını bekleyip yavaş yavaş soyuyoruz. 
Ben daha önce bimin burun bantlarını kullanıyordum içinde 6-8 tane olması gerek ve fiyatı 4,50 TL'idi.Çokta memnundum fakat indirimde bunu görünce denemek istedim ama BİM'in bantları kadar etkili olmadı diyebilirim. Kısacası sadece almış bulunduğum için kullanıyorum ve pekte memnun kalmadım.

SNP MARKA WATSONSTA SATILAN KARAKTERLİ YÜZ MASKESİ

Ürün şuan gördüğüm kadarıyla sadece WATSONS'ta satılıyor ve fiyatı 6,50 TL. Ben daha önce panda desenli aydınlatıcı ve nemlendirici etkili alıp kullanmıştım ve gerçektende ürünün cildimde bıraktığı etkisini çok sevmiştim. Zaten maskenin deseni ayrı bir güzel ona iyice vurulmuştum :D Amaaa ne yazıkkiii fotograflamayı unuttum :(

🐇🐰

🐰
Ürünü temiz yüze uyguluyorsunuz. Yüzünüze belirtilen noktalardan maskeyi sabileyip her işi yapabilirsiniz  çünkü düşmüyor. 15-25 dk kadar bekletirseniz daha iyi oluyor çünkü losyon tam anlamıyla emikmiş oluyor ve paketin içinde daha losyon kalıyor bile, onmlarıda boynunuza sürüyorsunuz ki boyunla yüz arasında bir ton farkı olmasın.
Aslında abartılacak kadar yüzü tonlarca açmıyor fakar gene yüzünüze bir aydınlanma geliyor ve çok natural sade bir görüntünüz oluyor. 
🐰
Dediğim gibi fırsat bulduğunuzda deneyin..
🐰

AVON LUXURİOUSLY REFİNİNG MASKE

 Maskeyi avondan temin ettim. İndirimsiz fiyatı 21,90 gibii birşey fakat indirimde alırsanız 12,90 hatta bazen 5,50e bile düşüyor fırsat katalogunda.
Ürünün içeriğinde havyar özlü deniyor ne kadar havyar ne kadar kimyaasal orasını AVON LTD. ŞTİ. bilecek ama ben sevdim :D


Şu şekilde prıltıları var ve soyuluyor.Çok ince olmamak şartıyla bir tabakayı göz çevrenizden biraz uzak bir şekilde sürüp 10-15 dk bekletip soyduğunuz takdirde cildiniz yumuşamış ve canlanmış gibi hiissediyorsunuz, kokusuda çiçeksi bir ferah koku.


VEE ŞİMDİ GELELİMM HER GÜN YAPTIĞIM RUTİNE

ㅿ ÖNCELİKLE GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU İLE TÜM MAKYAJIMI TEMİZLİYORUM.


ㅿ DAHA SONRA CİLDİM YAĞLI OLDUĞU İÇİN NİVEA'NIN MATLAŞTIRICI TONİĞİNİ UFAK PAMUKLAR İLE YÜZÜME SÜRÜYORUM VE BU İŞLEMDE DE ASLINDA MAKYAJ KALINTILARIM TEMİZLENMİŞ OLUYOR.


ㅿ ARDINDAN İSE BU GÖRDÜĞÜNÜZ SU BAZLI YAPISI OLDUKA YAĞSIZ KOLAYCA EMİLEN ENN SEVDİĞİM MİNNOŞ NEMLENDİRİCİMİ YÜZÜME SÜRÜYORUM VE MÜMKÜNSE YATAĞIMA YATIP HEMEN GÜZEL BİR UYKU ÇEKİYORUM


ㅿ BUNDAN SONRAKİ KONUYU SİZ BELİRLEMEK İSTERSENİZ LÜTFEN BLOĞUMA ABONE OLUN VE AŞAĞIYA YORUM BIRAKIN. SİZLERİ SEVİYORUM, İYİ UYKULAR MİNİKLER💗

3 yorum:

  1. emeğine sağlık karakterli maskeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyup begenmene cokkk sevindim canimm🙈

      Sil
    2. okuyup begenmene cokkk sevindim canimm🙈

      Sil

back to top