29 Nisan 2015 Çarşamba

REBUL KOLONYALARI İNCELEME


Merhabaaaa:)
Halsizlik illeti bugün yine peşimi bırakmıyor sağolsun çok sever beni ^^ Malum havalar bir soğuk bir sıcak vücudum da dengesi şaştı haliyle ama önümüz sıcak günler.Bu sıcak günlerde bizi ferahlatması ve ter değilde mis gibi kokmak için  türlü türlü şeyler deneriz parfümler,deodorantlar,spreyler,kolonyalar 
Evde sürekli bulundurduğumuz eşimle severek kullandığımız Rebul marka  kolonyalardan bahsetmek istiyorum. 

Birinin kapağı kayıp  hihihi :)))

9 adet Farklı koku şeneği mevcut.Bende bulunan kokular ise ,Rebul Ice(buz), Lavanta, Jasmıne(yasemin çiçeği), Greentea(yeşil çay) , Fıg blossom (İncir) ve Dark spıce (karanlık baharatlar).

Rebul Kolonyadan bahsetmek gerekirse beni en çok etkileyen kalıcılığı ve keskin kokuları oldu sabah vücuduma sürdüğüm koku beni parfüm gibi en az 5 saat idare ediyor inanılması zor ama gerçek şaşılacak derecede kalıcılar iş yerinde arkadaşlarım  hangi parfümü kullanığımı sorduklarında parfüm değil kolonya dediğimde şaşırıyorlardı :) Eşimde her sabah duştan sonra muhakkak bu kolonyalardan kulllanır ve akşam eve geldiğinde kokusu hala üzerindedir :))


Ben hatta kolaylık olsun koca şişeyi çantamda taşıyamayacağım için avondan almış olduğum bitik body  spray şişemi bir güzel yıkadım ve Favorim olan Yasemin kokulu kolonyadan doldurdum sürekli çantamda taşıyorum hem kullanması kolaylaşıyor ,ferahlık veriyor ve de misss gibi yasemin çiçeği kokuyorum :)):)Gerçi Sitesinde gördüm ki Sprey şeklinde de satılıyor şişeye gerek kalmadan Sprey şeklinde de satın alabilirsiniz:)
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi zaten şişeler bitmeye yakın ne kadar kulladığımızı tahmin edin ki bunlar kaçıncı bitenler serisi:)
Aramızda kalsın ama sade vücuduma sıkmaklada yetinmiyorum Allah! eşim bu yazıyı okursa '' Bu kolonyaların neden bu kadar çabuk bittiği anlaşıldııı '' diye kesssin söylenicek ama olsun ben yinede itiraf edicem :)
Bazeen yer silme suyuna, ütü suyuna ve sulu süpürgenin suyuna da ilave ediyorum :)) İnanırmısınız missslerr gibi kokuyor hele ütüde eşyalar dolapta miss gibi kokuyor :) Amaaan napim ben kokuyu seviyorum kardeşim :)
Belki almak isterseniz şube olarak nerede satıldığını bilmiyorum ama Gratiste küçük şişler halinde, parfümeri ve kozmetik dükkanlarında ama en çok ta erkek kuaförlerinde gördüm :) istediğinizde size getirteceklerine eminim ben kısaca kokusunu bildiklerimi özetlersem belki seçmenizde yardımcı olabilir :)


1.Jasmıne(yasemin) kokulu (Bayan ) : Benim FAVORİM çok hafif bir kokusu var tıpkı bahar gibi hiç bunaltmayan bir koku şiddetle tavsiye edilir :)


2.GreenTea( Yeşil Çay ) (Bayan) : İkinci Favorim Yasemin kokuludan daha hafif bir kokusu var Tavsiye edilir.
3.Ice (Buz) (Erkek ) : Çok fresh ve keskin bir kokusu var bayanlara ağır gelebilir tamamen erkeklere özel bir koku erkek teninde harika duran bir kokudur :)


4.Lavanta : Benim beğenmedim bir koku lavantayı çok severim ama Çok sert ve çok kalıcı olduğu için tüm gün o sert koku beni rahatsız ediyor diyebilirim.


5.Fıg blossom (İncir): Çok ağır incir gibi kokmuyor kokusu güzel lakin çok ağır beni rahatsız etti pek tavsiye etmem :)


6.Dark spıce (karanlık baharatlar ) : Karanlık baharatlar derken İşte içerisinde ,Tarçın ,kakule ,karabiber,anason,sardunya,karanfil .. varda var yani ohooo bune yaa diyebilirsiniz bu kolonyayı hala beğeniyormuyum beğenmiyormuyum valla bende karar veremedim  arabada kullandığımız bir ürün ilk elime döktüğümde ıyy bune yaa dediim sonra kokusu hafifleyince elimde güzel bir hal almaya başladı ortadayım yani en iyisi siz deneyin karar verin derim :) 

Rebul kolonya Fiyat olarak bende olan 270 ml en büyük boy 15 tl ve 20 tl arası :)
Eveet bugünlük yazımın da sonuna geldik :)

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN 

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

2 yorum:

  1. ben de geçen yaz Watsons'ta keşfetmiştim lavantalısını çok seviyorum, güzel ve kalıcı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ya bende bu yazıyı yazdıktan sonra gratis ve watsonsta fark ettim oradada büyük boyutlarıda satılıyormuş nasıl göremedim bunca zaman acaba :) gerçekten kalıcıklı muhteşem canım :)

      Sil

back to top