9 Mart 2015 Pazartesi

Mobilyaları değiştiriyoruz :)


Selamm kızzçelerimm :)
Aslında kendi kendime bugün bir günlük  ara vermek istemiştim ama baktım ki gerçekten alışmışım bunu da anlatmalıyım bunu da söylemeliyim diye diye kendi kendimi yedim ve kalk hilal kalk düşüneceğine yaz dedim .Zaten yarın Silivri'ye dönüyorum ve kocacıkım 3 gündür evde tek başına evin durumunu tahmin edersiniz. Ben düşünmeek bile istemiyorum:( evli bayanlar beni çook iyi anlarlar eminim :) Temizlikti,dağıttıklarını topla ,yemek,çamaşır deeerkeeen akşamı görürüm halim kalırsa da yazarım ama pek umutlu değilim açıkçası:) O yüzden hazır anacığımın evindeyken rahat rahat ayaklarımın altında sıcak su torbası elimde kahvem otururken bence üşengeçlik yapmayım dedim:)Bugün sizlere benim açımdan kazançlı olduğum bir konu hakkında birşeyler paylaşmak istiyorum .






Hepimizin mutfağında kimimizin patates,soğan koyduğu kimimizin bakliyat veya kavanoz koyduğu çekmeceli sepetlerden vardır hasır yada plastik.Doğru olarak nasıl adlandırıldıklarını cidden bilmiyorum ama tam olarak demek istediğim fotoğraftaki bu sepetler:)              


Bu sepetler mutfağımızın vazgeçilmez yardımcıları derleyip toplaycılarındandır.Ve son zamanlarda öyle değişik versiyonları var ki aşık olmamak insanın elinde değil özellikle bu sene Mobilya modası olan Country tarzı bu sepetlere de uğramadan edememiş.Oldukça kullanışlı,ve şık durmalarıda cabası :) Mesela aşağıdaki gibi 

Daha evlenmeden önce çeyiz hazırlığı yaparken anneciğim bana demişti kızım alalım eşyanı toplar eder falan diye ama yok ben dik kafalı olmazz ! benim onca dolaplarım var, mutfağımı bunlarla dolduramam diye diye kadıncağızı vazgeçirttim. Ama evlendikten sonra tıpış tıpış alışveriş merkezine almaya gittim yani bir anne sözü daha galip geldi bu hayatta :) çok şükür ki başımızdalar :)
Neyse almaya gittim ve giderken tabiki aklımda  '' Beyaz'' almak vardı. Bir beyaz birde ham tahta halinde kahverengi olanı vardı aynı üst resimlerdeki ikili gibi.Fiyat olarak ta beyaz olan daha pahalı ham halinde olan daha uygundu.Beyaz olan 230 tl civarında ham olan 180 tl civarındaydı.

Ham olanı almak bana daha mantıklı  geldi çünkü istediğim renge boyayabilirdim sadece beyazla sınırlı kalmıycaktı.Ve sonunda ham olanı aldım bir kaç ay öyle durdu .Ama mutfağa her girdiğimde seni bir gün boyıycam benden kurtulamıycaksın diye diye zavallım kurtulamadıda:)



                          Elime ufak rulo fırçayı ve beyaz boyayı aldığım gibi boyadım. 


Görüldüğü gibi hem istediğim rengi almış oldum hemde daha uyguna almış oldum sizlerde mutfağınızdaki sepet veya dolaplardan sıkıldınız mı? Üzerinde hangi boya olursa olsun tek bir zımpara kağıdı ,ufak rulo ve su bazlı boya ile istediğiniz renge ve ferahlığa kavuşabilirsiniz yeter ki, siz isteyin kim engel olabilir ki :) 





Kendinize çok cici bakın :) öpüldünüz :*
Yorumlarınız benim için çok önemli ve değerlidir lütfen unutmayın :) Yorumlarınızı bekliyorum <3

Daha fazlası instagram adresimde :)


Unutmadan! 
Çok yakında Garnıer'ın yeni çıkardığı Saf&Temiz Neem Arındırıcı temizleme jeli hakkında yorumlarımı yazıcam beni takip etmeye devam edin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top