15 Mart 2015 Pazar

Garnıer saf ve temiz Neem arındırıcı temizleme jeli


Selam kızlarr:)

Bugün Pazaaar benim en en sevdiğim gün Aslan burcununda özel günü de pazar mış ondan heralde her ne kadar kapalı yağmurumsu br hava olsada akrabalrım arkadaşları geliyor bugün o yüzden çok mutluyum kahvaltımızı yaptık evimi toparladım şimdi şirin minik balkonumda hem sizlere yazıyıyorum hemde arkadaşlarımı bekliyorum:)
Bugün eski yazımda da bahsetmiştim Garnıer saf ve temiz neem  arındırıcı temizleme jeli hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim
İlk olarak reklamlarda gördüğüm Garnıer saf ve temiz Neem  arındırıcı temizleme jeli bende gerçekten merak uyandırdı fiyat olarakta gayet uygun olması çok tatmin ediciydi.İçerisinde Hindistanın mucizevi güzellik formülü olarak bilinen Neem yaprağı özünün bulunması da beni almaya daha çok teşvik etti çünkü Neem yaprağını gerçekten çok duymuştum.

Görüldüğü gibi üzerindeki bantı dayanamadım söktüm takıntılıyım ben arkadaşım!! :))

Dış görünüşü hakkında birşey söylemek gerekirse ambalaj içerisinde ki jeli göremiyorsunuz koyu bir kutusu var .Birde Türkiye için üzerine Türkçe yazılı açıklama yapıştırılmış ben böyle olmasını hiç sevmiyorum sanki sahteymiş kaçakmış hissi uyandırıyor  açıkçası sevmedim Türkçede üretilebilirdi ki Garnıer'ın bir çok ürünü Türkçe ambalajlıdır.

İçerisinde ki şeffaf yeşil jeli görünce şaşırdım koyu beyaz birşey vardır diye düşünmüştüm. Kokusu gerçekten harika rengine ve kokusuna bayıldım tam puan :)

Uygulaması ise elimde  gördüğünüz kadar miktarı bile  tüm yüzünüze yetecek kadar köpürüyor.Bir miktar ürünü aldıktan sonra köpürtüyoruz ve yüzümüze masaj yapar gibi uyguluyoruz.Göz ve çevresine gelmemesine dikkat edin. Bu uygulamayı Düzenli olarak sabah akşam yapmamız gerekiyor.

Gelelim nasıl bir sonuç aldığıma düzenli olarak 1 hafta boyunca sabah-akşam uyguladım hatta diğer temizleyicileri bırakıp sadece Garnıer saf ve temiz Neem  arındırıcı temizleme jelini kullandım.Yaani çok fazla waaoow luk bir durum olmadı açıkçası bilmiyorum belki daha kullanmam gerekebilir ama yani içinde bulunan Salisilik asite rağmen sivilcelerim de bir kuruma görmedim hatta şaka gibi 2 tane daha edindim.Amaa bunların yanında şu da bir gerçek gerçekten cildinizi temizlediğini ve pürüzsüzleştirdiğini hissedebiliyorsunuz yani benim elim sürekli yüzümdeydi uyguladıktan sonra pamuk gibi oldu cildimin bir kısmı biraz daha güzel gelmeye başladı gözüme bir sevdiğim yanı da makyajlı cildinize de makyaj temizleyicisi olarak ta kullanılabilir çünkü gerçekten çok güzel temizliyor.

Evet benim Garnıer saf ve temiz Neem  arındırıcı temizleme jeli hakkında ki görüşlerim bunlar denedim ve gördüm bittikten sonra kullanırmıyııımm? bilmiyorum açıkçası ama kullanmam herhalde Fiyat olarak ta çok uygun 6.99 tl  ben Gratiste %50 indirimden faydalanarak 4. 25 civarı bir fiyata aldım.Çok pahalı olmadığı için deneyebilirsiniz yada makyaj temizleme köpüğü olarak ta kullanabilirsiniz tercih sizin bugünlük te benden bu kadar çok çok öptüm :*

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN:)

Yorumlarınız benim için çok önemli o güzel yorumlarınızı bekliyorummm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top